Tuesday, June 1, 2010

...hidup lepas...

em...time2 skolah?aku suke sgt sbnrnye...sbb rasa mcm enjoy...specially time skolah rendah...aku tempuhi skolah rendah tu dgn kekwn yg mmg skepala dgn aku...paling aku ingt masa nk ponteng klaz tmbhn matematik...masa tu otak da tepu giler..time aku nk kuar dari gate skolah tu,aku pusing blakang,nmpk plak cikgu math...adoi...serba salah rasanya..tapi kekwn len sume da jln ke depan...aku pn dgn blurnye terus ikut dorg...huu...byk lg sbnrnye memori sengal masa skolah rendah nh...kitorg mmg rapat...tapi skng ni tggl 3 org je la yg aku rapat iaitu "BABES4".em..
skolah mnengah rendah lak,besh...masa nh mmg bajet2 matang je...hahah.tp ok la..aku dpt kawan yg mmg baik giler...enjoy time nh sbb kitorg slalu kuar rmi2 sesama..mmg best...kalo ada pape bende mesti mcm 1 batch tau...best giler...tp skarg nh kitorg da hilang salah sorg geng...Zarfan...Arwah meninggal pd 30 jan 2010...time tu aku tau masa aku tgh dgr briefing untuk majoring kat gombak dan hari yg sama gakla aku kne g morib ada AGD PEERS...aku terus lari bilik siap2 n mintak mak aku ambik aku bwk g skolah menngh rendah..kat situ,after 5 tahun mmg "reunion" paling hebat n paling ramai yg ada sejak aku tgglkn skolah tu...mmg sebu...sume xcaye yg arwah da xde smpila kitorg smpi kat bilik mayat tu n masuk bilik mayat..saat selepas tu mmg buat aku mengubah persepsi aku tentang pehubungan...paling sakit bila ada sorg dr kwn baik aku kata "bila ada kwn meninggal baru ramai yg dtg,bila buat reunion xrmi cani pun..."..mmg sakit..skarg,stiap kali aku bc yassin ke,mesti aku akn teringt kat Arwah n sume yg pernah menjalin hubungan silaturrahim dgn aku...Al-Fatihah utk arwah...khas utk sume yg pernh skolah kat sini,even kita xberjumpa skalipun,xsmestinya ukhwwah kita perlu berakhir...
HIGH SKOOOL...hahah...yg nh paling mantop!!byk perkara yg unexpected berlaku...hebat giler!!aku pn xtaw cane...salah satunye adlh aku terpilih jd salah sorg Majlis Pemimpin Pelajar (MPP) even aku seorg outsider time form4..da jd MPP,jd plak ketua skuad,pastu jd plak bendahari...mmg memula rmi yg condemn,tapi,aku pn xtau cane,last2 sume terima dgn sgt baik...slain tu,byk lg perkar2 best yg berlaku time kat sini...aku dpt membe2 yg sgt2 mengenalkn aku pd erti "brotherhood" specially bebudak dorm aku T.H.O...byk bende aku join masa kat skolah ni...mmg best habis ar...paling best time batch aku konvoi pki bj raya smbil beraya ke rumah warden afte cuti raya...paling xbest plak time mkn ikan 'jaket' kat dining...hahah....

No comments:

Post a Comment